Ръстът във показателите на ваканционно селище „Санта Марина“ за юни 2021 спрямо юни 2020 е над 100%

   

Ръстът във показателите на ваканционно селище „Санта Марина“ за юни 2021 спрямо юни 2020 е над 100%

 

По всички показатели, които следим във ваканционно селище „Санта Марина“ (стаи, нощувки, заетост, общи приходи и приход на стая) имаме положителен ръст (между 23% и 102%) за юни 2021 година. За юли  2021 г. прогнозите са за още по-добър ръст  (между трикратно и четирикратно увеличение спрямо юли 2020 в т.ч. четири пъти увеличение на общия приход от стая/апартамент). При прогнозните записвания приходите за юли 2021 г. ще надвишат и тези през 2019 г.    Август 2021 засега също се очаква да бъде доста по-силен от август 2020 (между 2 и 3 пъти по-високи показатели в т.ч. двукратно по-висока заетост и приходи при идентични цени за нощувки).   

За септември 2021 ръстовете са по-скромни на настоящия етап – записванията към момента показват ръст от около 38 %, но да не забравяме, че решенията за почивки сега се вземат в значително по-къси срокове в сравнение с „ранните“ записвания от преди Ковид кризата.   Като цяло,  сезонът Лято 2021 се очаква да донесе около двойно по-високи приходи на в.с. „Санта Марина“  спрямо 2020, които допълнителните приходи се очаква да повишат дохода от  бизнес имотите на дружеството[1] като активи, обслужващи собствениците и почиващите в морския курорт. В сравнение с 2019 г. за сезона Лято 2021 очакваме приблизително 26% ръст на приходите.   

С откриването на 24 юни 2021 г. на Viva Mare Beach Hotel в съседство с рецепция II и басейн 5 на  в.с. „Санта Марина“ разчитаме, че предлагането на нови услуги, ще доведе до по-добро „оползотворяване“ на месеците, извън 100 дни активен летен сезон, както и ще срещне повече хора с предимствата на комплекса за покупка на жилище/втори дом. 

Продажбите на апартаменти и паркоместа  във в.с. „Санта Марина“ и „Марина Хил“- гр. Черноморец, за първото полугодие на 2021 са приблизително равни на продажбите за цялата 2020 – малко под 2,8 мил. лв., като очакванията ни са за ръст от около  45% до края на настоящата година спрямо миналата.

Последните жилищни имоти във в.с. „Санта Марина“ не се отдават под наем, като приоритет на ФПП АДСИЦ е продажбата на тези апартаменти. Част от тях не са обзаведени и дружеството инвестира собствен ресурс, за да ги обзаведе и направи по-атрактивни за купувачите. Досегашният ни опит в кризата показва, че клиентите ни търсят „безпроблемна”  сделка и моментално настаняване. Работейки с професионални вътрешни дизайнери, успяваме да обзаведем апартаментите си по начин, допадащ на клиентите ни.